Наш інтернет-магазин пропонує декілька варіантів доставки:

  • Доставка “Новою поштою” або “Укрпоштою” по всій території України.
  • Доставка кур’єром по м. Києву при замовлені від 5000 грн.
  • Самовивіз з наших магазинів у м. Києві (ТРЦ “Dream Berry”, м. Мінська, ТРЦ”ArtMall”, Столичне шосе).

Термін доставки 1-3 днів з моменту підтвердження замовлення.

 

ВАЖЛИВО!

Термін зберігання посилок на Новій Пошті 7 днів, після чого буде автоматичне повернення (згідно з угодою з компанією «Нова Пошта»). Вартість доставки формується компанією перевізником та оплачується Вами при отриманні замовлення. Вона залежить від обраного способу оплати та отримання посилки.

ОПЛАТА

  • Оплата готівкою чи терміналом при самовивозі;
  • Оплата на рахунок;
  • Оплата у відділенні “Нової Пошти”.

Після оформлення замовлення з Вами обов’язково зв’яжеться наш менеджер та надішле реквізити для оплати.

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІНУ

  • Ви можете повернути товар відповідної якості протягом 14 днів з моменту отримання замовлення з інтернет-магазину

    Повернення товару відповідної якості можливе тільки, якщо річ не була у використанні, збережені її товарний вигляд, всі виробничі бірочки, а також  чек про придбання товару.

    При поверненні обробка займає до 5  робочих днів з моменту отримання посилки. Після обробки вашого повернення грошові кошти повертаються на карту, з якої було зроблене замовлення на сайті. Строки повернення коштів складають 7 робочих днів, але завжди намагаємось зробити це якнайшвидше.

    Інтернет-магазин має право відмовити в поверненні в разі виявлення порушень умов зберігання товарного вигляду.

    Всі витрати з обміну та повернення товару несе покупець, окрім випадків виробничого браку. 

    Важливо! Обміну та поверненню не підлягають: спідня білизна, купальники, боді, корсети, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички.

    Повернути товар, який ви замовили онлайн ви можете тільки в інтернет-магазині, а придбаний товар в офлайн магазинах також можна повернути тільки у місці купівлі.

 

Оферта

  1. Визначення термінів та сторін.

DeSalitto – сайт DeSalitto.com.ua, який є торговим майданчиком та здійснює дистанційний продаж Товарів Продавця/Продавців, а також надає інші супутні послуги.

Учасник клубу (клієнт, користувач) – фізична дієздатна особа, яка досягла 18-річного віку. Учасником клубу вважаються всі зареєстровані користувачі, які отримують інформаційні розсилки, можуть здійснювати покупки через сайт DeSalitto.com.ua та користуватися іншими послугами та привілеями клубу.

Продавець/Продавці – суб’єкт підприємницької діяльності, який здійснює продаж товару у роздріб, використовуючи торговий майданчик DeSalitto, який є власником чи іншою уповноваженою особою.

Товар – матеріальні цінності, які виставляються на сайті DeSalitto (DeSalitto.com.ua) із зазначенням назви, Ціни, описом та періодом часу (час проведення Акції), у який можна здійснити Замовлення.

Акція – захід, який проводиться Продавцем/Продавцями, спрямований на реалізацію товарів за зниженими цінами. Пропозиція покупки та її Ціна діють обмежений час, який вказується на сайті DeSalitto (DeSalitto.com.ua), яким мають право скористатися лише Учасники клубу.

Ціна – вказана вартість товару на сайті DeSalitto (DeSalitto.com.ua), яка діє на обмежений період часу. Ціна вказується в гривнях і включає всі податки та збори, встановлені законодавством України. Доставка товару не включається до його вартості.

Замовлення – запит Учасника клубу на купівлю та доставку вибраного товару на сайті DeSalitto (DeSalitto.com.ua). Оформляється шляхом заповнення форми замовлення на сайті (DeSalitto.com.ua) або за телефоном. Містить: найменування товару, його кількість, обраний спосіб доставки, адресу доставки, контактний номер для підтвердження замовлення, прізвище та ім’я покупця.

Підтвердження замовлення – дзвінок Учаснику клубу за вказаним у замовленні номером телефону для підтвердження наявності товару та можливості його передачі, підтвердження намірів Учасника клубу придбати обраний ним товар, підтвердження адреси доставки та іншої необхідної інформації для реалізації замовлення. Замовлення вважається підтвердженим сторонами після того, як Учаснику клубу надходить SMS повідомлення з номером Замовлення та/або електронний лист з номером замовлення, обраним товаром, способом доставки та сумою до оплати.

  1. Предмет Договору

2.1. Відповідно до цього Договору DeSalitto зобов’язується передати у власність Учаснику клубу Товар, замовлення якого було оформлено на сайті DeSalitto.com.ua та надати замовнику супутні передачі товару послуги, а Учасник клубу зобов’язується прийняти та сплатити Товар згідно з умовами цього Договору.

2.2. Здійснюючи замовлення на сайті DeSalitto (DeSalitto.com.ua), Учасник клубу погоджується з усіма умовами цього Договору.

2.3. У частині продажу товару відносини між Учасником клубу та DeSalitto регулюються законодавством України, зокрема, Законом України “Про захист прав споживачів”, Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними чи офісними приміщеннями.

2.4. DeSalitto гарантує, що Товар не передано в заставу, не перебуває у спорі, під арештом і на нього не поширюються права третіх осіб.

2.5. Продавець/Продавці в особі DeSalitto мають усі необхідні дозволи на провадження діяльності, пов’язаної з виконанням Договору, та реалізацією Товару без будь-яких обмежень, відповідно до вимог чинного законодавства України, та несуть відповідальність у разі порушення прав Учасника клубу.

  1. Особисті дані.

3.1. Заповнивши свої персональні дані (ім’я, прізвище, адресу електронної пошти, дату народження, стать, контактний номер телефону, адресу доставки) у реєстраційну форму, дієздатна особа, яка досягла 18 років, стає Учасником клубу.

3.2. Повідомивши DeSalitto контактні дані, Учасник клубу дає свою згоду на:

зберігання та обробку своїх персональних даних;

використання або передачу персональних даних третім особам для здійснення процедури замовлення, купівлі та передачі товару;

отримання оновленої інформації, інформаційної розсилки з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями та оголошеннями про продаж за допомогою електронних повідомлень, SMS, MMS від DeSalitto.

3.3. Учасник клубу має право відмовитися від отримання згаданої інформації та повідомлень від DeSalitto шляхом надсилання відповідного електронного повідомлення на адресу shop@DeSalitto.com.ua.

3.5. DeSalitto зобов’язується не передавати персональні дані Учасників клубу третім особам, якщо це не передбачено умовами цього договору та несе відповідальність за їх збереження, конфіденційність та цільове використання.

  1. Оплата товару.

4.1. Вартість товару оплачується у національній валюті України – гривні. Ціна на товар вказана на сайті є остаточною, включає всі податки та збори, інформаційні послуги, упаковку товару. Ціна є актуальною на обмежений час – період акції.

4.2. Учасник клубу може здійснити оплату замовленого товару такими способами:

готівкою у відділенні “Нова Пошта” або іншою службою доставки при отриманні замовлення;

банківською карткою на сайті DeSalitto.com.ua.

4.3. У разі, якщо Замовлення анульовано Клієнтом або відхилено DeSalitto, сплачена вартість Товару підлягає поверненню.

  1. Передача товару.

Учасник клубу може вибрати будь-який зручний йому спосіб передачі товару.

  1. Анулювання замовлення.

6.1. Учасник клубу має право анулювати Замовлення в особистому кабінеті на сайті DeSalitto.com.ua до моменту фактичного відправлення Товару або повідомити DeSalitto про анулювання Замовлення за телефоном 095 043 95 35, повідомивши номер замовлення.

6.2. Учасник клубу має право відмовитися від прийому Замовлення в момент його фактичної передачі, але сплатити доставку, якщо Товар відповідає зазначеному найменуванню у Замовленні, не має шлюбу та доставлений у належному вигляді.

6.3. Учасник клубу має право відмовитись від прийому Замовлення в момент його фактичної передачі, якщо Товар не відповідає зазначеному у Замовленні, має шлюб чи доставлений у неналежному вигляді та не оплачувати доставку.

6.4. DeSalitto має право анулювати Замовлення на будь-якій стадії виконання, але з обов’язковим повідомленням замовника по телефону або електронною поштою.

  1. Гарантії якості та справжності.

7.1. DeSalitto гарантує, що всі товари, які представлені на сайті, є оригіналами зазначених брендів.

7.2. За умови цільового використання Товару, зберігання в належних умовах, дотримання правил експлуатації та догляду за Товаром DeSalitto гарантує високу якість Товару протягом терміну гарантії. Гарантійний термін встановлюється за категоріями Товару згідно із законодавством України.

7.3. Строк гарантії обчислюється з моменту передачі Товару замовнику, який зазначається у відповідному документі, а якщо момент передачі сезонного Товару клієнту не збігається з початком сезону для такого товару – з початку відповідного сезону.

  1. Повернення товарів належної якості.

8.1. Повернення та обмін придбаних Учасником клубу Товарів належної якості провадиться згідно із Законом України “Про захист прав споживачів”.

8.2. При поверненні Товару замовник повинен мати такі документи:

документ, що підтверджує факт оплати коштів за товар;

письмову заяву про повернення Товару із зазначенням найменування Товару, артикулу, вартості Товару (не включаючи вартість доставки); номер та дату документа, що засвідчує придбання Товару, об’єктивні причини повернення, паспортні дані із зазначенням способу повернення коштів (з усіма необхідними реквізитами).

Вироби, що повертаються, повинні бути товарного вигляду (мати ярлики, бирки, упаковку зі штрих кодом, не мати слідів використання та носіння тощо).

8.3. У разі не надання одного із зазначених у п. 8.2. документів, DeSalitto залишає за собою право не приймати Товар та не виконувати вимоги Учасника клубу, пов’язані з поверненням Товару.

8.4. У разі повернення Товару належної якості сума оплати за доставку не повертається.

  1. Повернення Товару неналежної якості.

9.1. Повернення Товару неналежної якості здійснюється протягом гарантійного строку у встановленому законодавством порядку, якщо інше не буде встановлено виробником, Продавцем або DeSalitto.

9.2. У разі виявлення недоліків товару Учасник клубу має право вимагати:

пропорційного зменшення ціни;

безоплатного усунення дефектів товару у погоджені терміни;

відшкодування витрат усунення недоліків Товару.

9.3. У разі виявлення суттєвих недоліків протягом гарантійного строку, що виникли з вини виробника Товару або через фальсифікацію Товару, підтверджених, при необхідності, висновком експертизи, Учасник клубу, у належному порядку та у строки, встановлені законодавством, має право на власний розсуд , Вимагати від DeSalitto:

повернення сплаченої за Товар грошової суми;

заміни Товару на такий самий або аналогічний Товар із числа наявного на сайті DeSalitto (DeSalitto.com.ua) на момент пред’явлення вимог.

9.4. При поверненні Товару неналежної якості Учасник клубу повинен мати такі документи:

документ, що підтверджує факт оплати коштів за Товар;

письмову заяву про повернення Товару із зазначенням найменування Товару, артикулу, вартості Товару (не включаючи вартість доставки); номер та дату документа, що засвідчує придбання Товару, об’єктивні причини повернення, паспортні дані із зазначенням способу повернення коштів (з усіма необхідними реквізитами).

DeSalitto залишає за собою право не приймати Товар, отриманий від Учасника клубу, без надання зазначених вище документів.

9.5. Вимоги Учасника клубу не підлягають задоволенню, якщо DeSalitto доведе, що дефекти Товару виникли внаслідок порушення Учасником клубу правил експлуатації Товару або умов його зберігання.

9.6. Претензію Учасника клубу буде розглянуто протягом 2 робочих днів з моменту її отримання.

9.7. Гроші за товар неналежної якості повертаються протягом 15 днів з моменту отримання Товару та заповненої заяви на повернення. Гроші можуть бути повернуті клієнту кількома способами:

зараховані на персональний рахунок на сайті DeSalitto як передоплату на наступну покупку.

перераховані на банківську картку, якщо покупка була оплачена на сайті банківською карткою.

поштовим переказом, якщо покупка була оплачена іншим, не вказаним вище способом, а клієнт не виявив бажання зарахувати кошти на персональний рахунок.

повернення готівки у точках самовивезення товару у м. Київ.

  1. Додаткові положення.

10.1. Сторони цього Договору несуть відповідальність за його невиконання або неналежне виконання згідно з чинним законодавством України.

10.2. Усі суперечки, що виникають із умов цього Договору, вирішуються шляхом ведення переговорів. У разі якщо Сторони не досягли угоди щодо спірних моментів щодо цього Договору, така суперечка передається на розгляд суду відповідно до законодавства України про захист прав споживачів.

10.3. Цей договір є публічною офертою. Відсутність підписаного між сторонами екземпляра Договору на паперовому носії з проставленням підписів обох сторін, у разі проведення за ним фактичної оплати, не є підставою вважати цей Договір не укладеним. Інформаційні розділи Оплата, Повернення, Доставка на сайті DeSalitto вважаються доповненнями до цього Договору. Оформлення Замовлення відповідно до умов договору вважається акцептом Учасника клубу та виконанням умов договору.

10.4. DeSalitto залишає за собою право вносити зміни до цього договору та до інформаційних розділів на сайті, в односторонньому порядку.

  1. Форс-мажорні обставини.

Форс-мажорними обставинами вважаються надзвичайні обставини, які є непереборними для сторін договору, і вони не можуть виконати своїх зобов’язань за договором. До форс-мажорних обставин належать: стихійні лиха (землетруси, повені, лісові пожежі та ін.), війни, урядові заборони, карантини. Форс-мажорні обставини звільняють сторони договору від матеріальної відповідальності за недотримання договірних зобов’язань за умови, що сторони негайно повідомлять про настання надзвичайних обставин та поновлення виконання умов договору під час припинення їхньої дії.